Weg verslag - Reisverslag uit Kinunga, Rwanda van Jasper Keizer - WaarBenJij.nu Weg verslag - Reisverslag uit Kinunga, Rwanda van Jasper Keizer - WaarBenJij.nu

Weg verslag

Blijf op de hoogte en volg Jasper

23 Mei 2017 | Rwanda, Kinunga

Rare titel voor een verslag van de belevenissen van vandaag. Een behoorlijk lang verslag van de dag had ik klaar en ik zou net de slotzin formuleren toen iemand mij in het Engels vroeg hoe laat het was. Ik hoorde een Nederlandse tongval bij hem en antwoordde: het is net negen uur geweest. Hij was verbaasd dat ik in het Nederlands antwoord gaf en vertelde dat hij al 30 jaar in Nieuw Zeeland woont en werkt. Er ontstond een gesprek en ondertussen schijn ik hier en daar wat met mijn vingers aangeraakt te hebben. In ieder geval: mijn prachtige verslag was verdwenen.
Morgen doen we het rustig aan en dan volgt het verslag van vandaag: opnieuw een mooie dag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Jasper ex-leraar: nu pensionado en vrouw Aafke nog hardwerkend. Nu samen op reis in Rwanda om pensioen te vieren. Marathon en halve marathon lopen in Kiglali en nog wat zien van het land.

Actief sinds 04 Mei 2017
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 8362

Voorgaande reizen:

04 Mei 2017 - 31 December 2017

RWANDA

Landen bezocht: