De tweede en derde etappe - Reisverslag uit Kinunga, Rwanda van Jasper Keizer - WaarBenJij.nu De tweede en derde etappe - Reisverslag uit Kinunga, Rwanda van Jasper Keizer - WaarBenJij.nu

De tweede en derde etappe

Blijf op de hoogte en volg Jasper

19 Mei 2017 | Rwanda, Kinunga

In het tweede vliegtuig (Ethiopian) zitten wij al geruime tijd klaar om te vertrekken. Het is een Airbus met rijen van 9 passagiers naast elkaar (3x3). Flink ruimte voor de benen gelukkig. Op Heathrow hebben we vanwege de vertraging geen tijd gehad om een warm hapje te kopen. Wij hopen op een warme hap tijdens de vlucht naar Addis Abeba. Ook moeten we bij dat warme maal onze eerste anti-malariapil innemen. Redelijk hongerig dus en we wachten met smart op het moment van opstijgen. Aan de andere kant: we hebben alle tijd. Het is allemaal nog goed gegaan. De tweede etappe naar Addis Abeba ging goed. Daar weer een aantal uren wachten op het wat rommelige, wat viezige vliegveld; toch behoorlijk groot. Op tijd vertrokken vanmorgen, nu naar de eindbestemming Kigali in Rwanda. Wij zouden van het vliegveld worden opgehaald door iemand van het hotel (hostel). Die iemand was er niet. Een uur gewacht, wat geld gepind en toen met de taxi. Nu zitten we op onze wel erg basic ingerichte kamer. Nou ja de mensen zijn aardig en we zullen het er mee moeten doen.

Jasper

Jasper ex-leraar: nu pensionado en vrouw Aafke nog hardwerkend. Nu samen op reis in Rwanda om pensioen te vieren. Marathon en halve marathon lopen in Kiglali en nog wat zien van het land.

Actief sinds 04 Mei 2017